Pytania i odpowiedzi
Strona główna » Pytania i odpowiedzi
1. Jak należy aplikować krem na cellulit Nolicell?
Najważniejsza jest systematyczność. Nakładaj krem dwa razy dziennie. Najlepiej rano i wieczorem, tuż po kąpieli lub prysznicu. Wtedy skóra jest rozgrzana, a jej pory otwarte. Wówczas kosmetyk lepiej się wchłania.
2. Czy krem na cellulit Nolicell zawiera parabeny, silikony, PEGi, SLSy, syntetyczne konserwanty lub barwniki?
Nie. Kosmetyk bazuje na naturalnych składnikach aktywnych, a dla uzyskania dłuższej trwałości preparatu, zastosowano całkowicie bezpieczny konserwant, akceptowany przez ECO-CERT.
3. Jakie składniki zapachowe zostały zastosowane w kremie Nolicell? Czy w związku z ich obecnością kosmetyk może wywoływać reakcje alergiczne?
W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt z alergologiem.
4. Czy krem Nolicell to produkt naturalny?
Nolicell to kosmetyk oparty na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego. Ponadto nie zawiera silikonów, parabenów, PEG-ów, sztucznych konserwantów i barwników.
5. Czy Nolicell może być używany przez osoby ze skórą atopową lub bardzo wrażliwą?
Chorującym na AZS, bądź mającym bardzo wrażliwą skórę, zalecamy skonsultowanie się z dermatologiem przed rozpoczęciem stosowania kosmetyku.
6. Czy krem Nolicell może być stosowany przez kobiety w ciąży lub karmiące piersią?
Zalecamy kontakt z lekarzem.
7. Czy kosmetyk Nolicell jest testowany na zwierzętach?
Nasz kosmetyk nie jest i nigdy nie był poddawany testowaniu na zwierzętach. Testom tego typu mówimy zdecydowanie NIE!
8. Jaka jest trwałość kosmetyku na cellulit Nolicell?
Należy przestrzegać daty podanej na opakowaniu.
9. Jak powinien być przechowywany krem na cellulit Nolicell?
Kosmetyk należy przechowywać w temperaturze pokojowej, w zacienionym miejscu.
10. Czy jesteśmy producentem kremu Nolicell?
Tak, jesteśmy jego producentem. Krem na cellulit Nolicell wytwarzamy w naszym laboratorium kosmetycznym.
11. Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Niestety, nie ma możliwości odbioru osobistego.
12. Czy zamówienia można składać telefonicznie?
Tak, oczywiście jest taka możliwość. W przypadku zamówień telefonicznych płatności realizujemy za pobraniem. Wyjątek stanowią przesyłki zagraniczne, które wysyłamy tylko po przedpłacie.
13. Za pośrednictwem jakich operatorów są realizowane wysyłki?
Jeżeli chodzi o paczki na terenie Polski wysyłki realizujemy za pośrednictwem:
- DPD,
- paczkomaty InPost.
14. Czy jest możliwość wysłania paczki za granicę?
Tak, wysyłamy paczki za granicę poprzez firmę DPD. W trakcie składania zamówienia prosimy o wybór odpowiedniego kraju lub o wiadomość na adres mailowy: [email protected] w celu ustalenia kosztów przesyłki.
15. Jakie metody płatności są dostępne?
Mają Państwo do wyboru kilka sposobów płatności za zamówienie:
- płatność z góry: payU, payPal, klasyczny przelew,
- płatność przy odbiorze – wyłącznie na terenie Polski.
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
Rachunek bankowy: 14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
Dane dla klientów z zagranicy:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP
16. Jaki mniej więcej jest czas dostawy?
Zamówienia za pobraniem są wysyłane niezwłocznie. Jeżeli wybrali Państwo przedpłatę, wysyłka następuje natychmiast po zaksięgowaniu przez nas środków. Czas samej dostawy wynosi zazwyczaj około 2 dni. Przesyłki zagraniczne docierają zwykle w ciągu około 7 dni, ale ten czas jest zależny od kraju, do którego przesyłka ma być dostarczona.Warto pamiętać, że firmy kurierskie starają się dostarczać przesyłki jak najsprawniej, ale w wyniku pewnych zdarzeń mogą wystąpić opóźnienia (np. w związku z sytuacją na drodze lub trudnymi warunkami pogodowymi). Doradzamy także wcześniejsze składanie zamówień w okresie przedświątecznym, ze względu na nawał pracy w firmach kurierskich w tym czasie.
17. Czy można anulować/zmienić zamówienie?
Tak, zamówienie może być zmienione lub anulowane telefonicznie do momentu, w którym nie otrzyma statusu zrealizowane. Jeżeli chcą Państwo dokonać zmiany w zamówieniu lub je anulować, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i telefon pod numer: +48 576 142 509.
18. Czy są dostępne próbki kremu Nolicell?
Niestety nie posiadamy próbek kosmetyku Nolicell.
19. Jaką konsystencję ma Nolicell?
Żelową.