Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Przysiady na cellulit i ich skuteczność

Strona główna » Blog » Przysiady na cellulit i ich skuteczność

Przysiady na cellulit faktycznie mogą zdziałać wiele dobrego. Bardzo ważne jest jednak ich regularne wykonywanie oraz odpowiednia technika. To ona zapewnia odpowiednie rezultaty i sprawia, że pośladki faktycznie stają się lepiej uformowane. To dlatego tak ważne jest to, aby jeszcze przed treningami upewnić się, co do sposobu ich wykonywania. Inaczej trud i starania mogą pójść tylko na marne i nie zobaczy się zasadniczych efektów.

Jak wykonywać przysiady na cellulit?

Przysiady na cellulit mogą dużo zmienić, ale szczególnie ważna jest ich taktyka. Przede wszystkim trzeba ustawiać nogi w szerokim rozkroku i schodzić jak najniżej jest to możliwe. Dodatkowo ważne jest ustawienie kolan. Powinny one podczas przysiadu pokrywać się ze stopami. Tylko wtedy można mieć pewność, że postawa jest w pełni odpowiednia i nie zaszkodzi stawom kolanowym.

Sprawdź inne ćwiczenia na cellulit

Jak długo i jak często wykonywać przysiady na cellulit, aby zauważyć pierwsze efekty?

Przede wszystkim przysiady na cellulit trzeba wykonywać regularnie. Jest to jedyny sposób, aby skóra faktycznie się ujędrniła i rozpoczęło się spalanie kłopotliwej tkanki tłuszczowej. Nie można więc liczyć, że efekty pojawią się po kilku dniach. Z reguły potrzeba przynajmniej kilku tygodni, aby rezultaty się utrwaliły. Aby mieć pewność, że treningi faktycznie pomogą, najlepszym rozwiązaniem jest wykonywanie ich 5-6 razy w tygodniu. Liczbę powtórzeń należy sobie systematycznie zwiększać. Można zacząć od 10 przysiadów, a z czasem dokładać po kolejnych 10. Najważniejsze to słuchać swojego organizmu i żyć z nim w zgodzie.

Na jakie części ciała działają przysiady na cellulit?

Przysiady na cellulit działają na wiele części ciała. Między innymi na:

  • pośladki,
  • uda,
  • łydki,
  • mięśnie pleców.

Do wykonania przysiadów zaangażowanych jest wiele mięśni. To właśnie dlatego pozwalają one na idealne wyrzeźbienie sylwetki i nadanie jej odpowiedniego kształtu. Jest to bardzo polecane ćwiczenie, dla każdego, kto chce nieco rozbudować sobie mięśnie nóg oraz wzmocnić pośladki.

Uwaga!

TERAZ na stronie nolicell.pl na hasło rabat10 otrzymasz 10% rabatu na krem na cellulit Nolicell. Kliknij i sprawdź!

Czy warto wykonywać tylko przysiady na cellulit?

Przysiady na cellulit cechują się dużą skutecznością, ale warto łączyć je także z innymi pomocnikami. Na pewno niezawodnym dodatkiem będą odpowiednie kremy oraz balsamy, które posiadają działanie przeciwcellulitowe. W doskonały sposób odżywiają one skórę, napinają ją i sprawiają, że cellulit staje się mniej widoczny. Skóra staje się odżywiona i wygładzona. Stosowanie takich balsamów od samego początku, w dużej mierze usprawnia działanie przysiadów i przyspiesza uzyskanie efektów.

Sprawdź Nolicell – skuteczne serum na cellulit z aktywnymi składnikami!Przysiady na cellulit

Przysiady na cellulit są doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które chciałyby pozbyć się kłopotliwego i mało estetycznego cellulitu, a zamiast jego zobaczyć napięte pośladki oraz wyrzeźbione uda. Warto jednak pamiętać o tym, że najważniejsza jest systematyczność. Takie ćwiczenia potrafią zdziałać naprawdę wiele, ale tylko, wtedy gdy wykonywane są systematycznie i przede wszystkim porządnie, tak jak trzeba. To dlatego przed rozpoczęciem treningów warto sprawdzić dokładną technikę i tym samym opracować ją tak, aby wykonywane ćwiczenia faktycznie pomagały w likwidacji cellulitu.

Nolicell na cellulit

NOLICELL
SKUTECZNY KREM NA CELLULITZAMÓW


Bibliografia

1. Załęska-Żyłka I., Cellulit jako problem medyczny, 2008
2. Weyergans R., Cellulit: zapobieganie i leczenie, 1995
3. Kociemba B., Cellulit – czym jest i jak z nim walczyć?, 2007
4. Ignaciuk A., Diagnostyka kliniczna – cellulite. 2004

12 głosów

Komentarze

Sensitive1991 - 2020-11-19 00:21:09

Zawsze pozostają inne ćwiczenia. Sama robię ćwiczonka z Mel B. i na prawdę jest to jakaś opcja, bo głównie sobie klęczysz, unosisz nogi itp.

tekla29 - 2020-10-19 11:04:08

nie lubię przysiadów... nie jest to moje ulubione ćwiczenie...

nieznajoma - 2020-10-09 15:18:00

trochę nie śledziłam wątku i powiem szczerze, że ja po prostu więcej robię ćwiczeń np. na rowerze plus przez unoszenie nóg czy też właśnie przez gumy czy coś w tym stylu :)

Klaudyna - 2020-09-22 12:01:22

A co ci sie stalo? No ja ogolnie robie rozne cwiczenia i wlasnie to tez jest u mnie rutynka. Ogolnie oceniam je na prawde bardzo okay. Jak wtedy ty sobie z tym radzisz?

nieznajoma - 2020-09-11 19:58:52

u mnie średnio z kolanami, bo jestem po kontuzji, ale wiem że przysiady na cellulit są bardzo dobre! niestety ja nie mogę ich zbytnio robić, ale wiem i widzę jakie piękne efekty po nich są :)

Opinie o Nolicell - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊